Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:33:07+02:00
1.poliS - miasto-panstwo greckie
2.Posejdon - grecki bóg morza
3. helladA - Inaczej grecja
4.geRuzja - rada starszych rządząca starożytną spartą
5.sTyks - rzeka w greckim swiecie umarłych
6.Agora - głowny rynek w greckim polis


Duże litery w wyrazach to poszczególne wyrazy hasła SPARTA
  • maaj
  • Początkujący
2009-10-20T16:40:29+02:00
1. W południowej Grecji znajduje się Półwysep.... - PeloponeSki.
2. W Sparcie mieszkała jeszcze jedna grupa ludności -..... - Periojkowie.
3. Z kim walczyła Sparta? - Ateny
4. Legendarny przywódca Spartan - LikuRga
5. Przysłowie Spartan : " Wróć z ... lub bez ... " - Tarcza
6. Miasto Sparta powstała w krainie zwanej ... - LAkonia


duże litery oznaczają hasło.