Odpowiedzi

2010-03-03T15:56:35+01:00
1.Dzisiaj czytałem na blogu bzdury.
2.Widziałem chodzącego żółwia
3.Dziś w kościele był piękny chór
4.na śniadanie jadłem święzą bułkę
5.Piękny żuraw w ogrodzie.
6.ale jestem czuły
7.Ale próchno/
8.wielkie czółno
9.Pomidorowa zupa dziś była w stołówce
10.poślubiam twoją córkę
11.Ale generalna próba.
12.Dziś zbierałem jajka w kurniku
13.zepsułem dzisiaj skówke
14.miałem dzisiaj chust.
15.byłem na wojnie dopóty mnie nie zabili
16.jechałem samochodem dopóki mi sie paliwo nie skończyło
17.Ale z Ciebie Leniuych

:d xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:01:02+01:00
1.To jakaś kompletna bzdura!
2.Mój żółw właśnie zasnął.
3.Nasz chór szkolny, jest najlepszy w mieście.
4.Ta bułka jest bardzo smaczna.
5.Zabytkowy żuraw w Gdańsku jest bardzo interesujący. (lub) Ten żuraw w zoo był bardzo zabawny.
6. Ekran w moim telefonie jest bardzo czuły na dotyk.
7. To próchno, które leży pod stodołą jest bardzo stare.
8. Wystrugaliśmy sobie czułno.
9. Dzisiejsza zupa, była wyśmienita.
10. Córka twojego brata ma uroczy uśmiech.
11. Jutro o 10:00 jest próba chóru, będziesz?
12. Za domem mojej babci znajduje się niewielki kurnik.
13. Upadła mi skuwka, możesz mi ją podać?
14. Do jutrzejszego tańca będzie nam potrzeba pięć chust.
15. Jeździłam na rowerze, dopóty nie przebiłam opony.
16. Dopóki nie rozboli mnie ząb, nie pójdę do dentysty
17. Mój brat to straszny leniuch.