Odpowiedzi

2010-03-03T16:20:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:10:52+01:00
1.Alabama - Alabama
2.Alaska - alaska
3.Arizona – arizona
4.Arkansas - Arkansas
5.Connecticut - Connecticut
6.Dakota Południowa - South Dakota
7. Dakota Północna - North Dakota
8. Delaware - Delaware
9. Floryda - Florida
10. Georgia - georgia
11. Hawaje - hawaii
12. Idaho - Idaho
13. Illinois - Illinois
14. Indiana - Indiana
15. Iowa - lowa
16.Kalifornia - California
17.Kansas - kansas
18.Karolina Południowa – soch carolina
19. Karolina Północna – north carolina
20. Kentucky - kentucky
21. Kolorado - Colorado
22. Luizjana - Louisiana
23. Maine - Maine
24. Maryland - Maryland
25. Massachusetts - Massachusetts
26. Michigan - michigan
27. Minnesota - minesota
28. Missisipi - missisipi
29. Missouri - missouri
30. Montana - montana
31. Nebraska - nebraska
32. Nevada - nevada
33. New Hampshire – new hampshire
34. New Jersey- new jersey
35. Nowy Jork- New York
36. Nowy Meksyk- New Mexico
37. Ohio- ohio
38. Oklahoma- oklahoma
39. Oregon- oregon
40. Pensylwania- Pennsylvania
41. Rhode Island- Rhode Island
42. Teksas - Texas
43. Tennessee - Tennessee
44. Utah - Utah
45. Vermont - vermont
46. Waszyngton - Washington
47. Wirginia - Virginia
48. Wirginia Zachodnia - West Virginia
49. Wisconsin - Wisconsin
50. Wyoming - Wyoming