Odpowiedzi

2010-03-03T15:59:57+01:00
Chyba dyfuzja? ; )
Dyfuzja jest to samorzutne rozprzestrzenianie się cząsteczek jednej substancji w drugiej (np. w gazie, cieczy lub ciele stałym).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:03:36+01:00
Dyfuzja - to proces mieszania się cząsteczek w gazie, cieczy, lub ciele stałym w wyniku zderzeń cząsteczek.

prosto mówiąc np. mieszanie soku z wodą;
sok czerwony woda bez koloru, jak wlejesz sok do wody to właśnie w wyniku zderzenia cząsteczek obie substancje się przemieszają i to jest dyfuzja, dzięki dyfuzji rozchodząsie także zapachy.