Odpowiedzi

2010-03-03T16:06:30+01:00
To jest niemozliwe poniewaz nawet jesli zdobylby maksymalną ilosc punktow to byloby to 45...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:07:09+01:00
X- ilość zadań prawidłowo rozwiązanych
15-x - ilość zadań źle rozwiąz.

5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=54+30
7x= 84 / :7
x= 12 - ..prawidłowo
15-12= 3 - ..źle
2010-03-03T16:07:52+01:00
15 - wszystkie zadania
x - ilość poprawnych odpowiedzi
15 - x - ilość błędnych odpowiedzi
5x - 2(15 - x) = 54 5x - 30 - 2x = 54 5x + 2x = 54 + 30 7x = 84 II: 7 x = 12
Odp: Szymon rozwiązał 12 zadań prawidłowo.