Odpowiedzi

2010-03-03T16:08:22+01:00
Tak jako jedna z nieiwlu zostala bym przy kolezance/ koledze , gdyz jest w trudnej sytuacji.
Jesli w jakis sposób moglabym jej pomagac robila bym to najl;epiej jak potrafie .
2010-03-03T16:09:06+01:00
Nie jeśli ten ktoś czuje sie dobrze nieda sie rozpoznać;d chyba ze nie bierze leków;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:10:43+01:00
Ta bo to choroba nie zarazisz sie przez podanie reki chorej osobie czy rozmawianie z nią wiele osób pewnie sie od nie by odwróciło ale ja nie taka osoba potrzebóje wsparcia i przyjazni kogos z kim mogła by porozmawiac i wyzalic sie dlatego ja bym sie z nie przyjazniło