Potrzeba mi opis pokoju!:)
( żółta ściana, plakaty gwiazd na ścianie, widok na las z okna, na przeciw okna jest biurko na którym lezą książki, obok biurka jest półka na której jest dużo maskotek i figurek porcelanowych , )

:) Aż 18;d kto pierwszy dam naj..;d

2

Odpowiedzi

2010-03-03T16:11:30+01:00
Najlepiej czuję się w domu.
Mój pokój ma kwadratowy kształt i żółte ściany , na których widnieją plakaty znanych osób. Z okna rozchodzi się widok na las.
Na przeciwko okna znajduje się biurko , na którym leżą książki.
Obok biurka znajduje się półka z kolekcją maskotek i figurek porcelanowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:13:29+01:00
Mój pokój jest miejscem gdzie czuje sie bezpiecznie .
Na zóltych scianach widnieja plakaty moich idoli. Gdy stoje przy przestronnym oknie widze krajobraz pieknego lasu . Na przeciw okna stoi moje brazowe biurko . Obok niego znajduje sie pólka , na której w rzedzie ulozone sa ksiazki . Na wyzszym regale widnieja maskotki i moje figurki porcelanowe , które kolekcjonuje juz przez 3 lata .


licze na najjj ;D