W mojej szkole (gimnazjum) jest organizowany dzień gimnazjalisty na którym każda z klas ma przedstawić 10 minutowe scenki na temat który wylosuje. moja klasa wylosowala show-biznes ;/. no i nie bardzo wiemy w jaki sposób to przedstawić. Jeśli ktoś z was miałby jakieś ciekawe pomysły na scenariusz to piszcie =] ^^

2

Odpowiedzi

2010-03-03T16:11:45+01:00
Scenki charakterystyczne z życia gwiazd+ fragmenty ananych show np. taniec z gwiazdami, you can dance itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:39:33+01:00
Jakies smieszne sceny z wpadkami gwiazd, jakies piosenki znane i zrobic kilka wpadek przy spiewaniu, mozecie tez sie poprzebierac za jakies gwiazdy i zrobic "szopke" podobna do tej noworocznej co leci w telewizji tylko zamiast politykow wezcie gwiazdy polskiego i zagranicznego show biznesu