To pytanie nie jest związane z żadnym zadaniem . ;)

Tylko mam takie inne pytaniee :
Chodzę do klasy VI , i jutro pisze test z "Operona" , najlepiej niech odpowiedzą na to pytanie osoby z VI klasyy .
Wy też jutro piszecie ? A nauczyciele powiedzieli wam co może być mniej więcej ? Jeśli tak , to napiszciee :)) Z góry dziękuje ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:12:50+01:00
Ja też chodzę :P Jako tekst źródłowy może być coś o Chopinie, bo jest rok Chopinowski. Wolałbym żeby było więcej matmy niż polaka. :D
2010-03-03T16:13:02+01:00
Ja własnie tez jestem z 6 klasy i tez jutro piszę ;0

mi pani od matmy powiedziala że na pewno moga być procenty lub ułamki

z polaka pewnie bedzie jakis wiersz i bedzie trzeba napisac jak sie nazywa jakiś środek stylistyczny ;)

i pewnie na końcu bedzie cos z przyrody i na pewno wypracowanie