Odpowiedzi

2009-10-20T16:30:34+02:00
Niemetale są izolatorami a, metale przewodzą prąd
-niemetale mają niższą temperaturę topnienia i wrzenia
-nimetalenie posiadają połysku i nie maja gładkiej powierzchni a, metale zazwyczaj mają szarą barwę
-metalestają się plastyczne wtedy gdy nie zawierają prawie rzdnych domieszek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:30:34+02:00
Niemetale
-mogą występować w stanie stałym lub gazowym z wyjątkiem bromu , który występuje w stanie ciekłym
-mają różne barwy i charakterystyczny zapach
-różnią się aktywnością chemiczną i rozpuszczalnością w wodzie

metale
-to substancje stałe z wyjątkiem rtęci , która jest cieczą
-mają srebrzystobiałą lub srebrzystoszarą barwę z wyjątkiem miedzi i złota
2009-10-20T16:35:07+02:00
Metale
-maja stały stan skupienia
- przewodza prąd \
- maja barwe srebrzystą


niemetale
-nie przewodza ciepła
-są bez połysku-
- są izolatorami
-mają niska temperature topnienia i wrzenia