3. Podczas szkolnej wycieczki uczniowie w ciągu 8 godzin przebyli 24 km. Średnio w ciągu jednej godziny przebywali więc.

A) 2 km
B) 3 km
C) 4 km
D) 6 km


10. Podczas powodzi Piotrek i Tomek napełniali worki z piaskiem. Każdy z nich otrzymał do napełnienia 20 worków, ale Piotrek zrobił to w krótszym czasie niż Tomek.

A) Piotrek wykonał większą pracę niż Tomek.
B) Tomek wykonał większą pracę niż Piotrek.
C) Moc mięśni Piotrka była większa od mocy mięśni Tomka.
D) Moc mięśni Tomka była większa od mocy mięśni Piotrka.

12. Moc silników samochodowych wyraża się w koniach mechanicznych (KM), (1 KM = 736 W). Silnik samochodu osobowego o mocy 60 KM w ciągu 10 sekund może wykonać pracę:

A) 441,6 J
B) 441,6 kWh
C) 441,6 kJ
D) 441,6 Wh


PROSZĘ O WYJAŚNIENIA :D

2

Odpowiedzi

2010-03-03T16:14:58+01:00
3. 3km
10. c chyba ;D
12. b chyba :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:16:35+01:00
3.B poniewaz 24/8=3
10.C lub A poniewaz zrobil to szybciej wiec bardziej sie zmeczyl lub jest silniejszy
12.niewiem ale z pewnosiom pomogom ci inni

Pozdrawiam