Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:12:49+01:00
Poniewaz słodycze zawieraja duzo cukrów porstych np glukozy, ktorych nadmiar odkladany jest w postaci tkanki tluszczowej

Glukoza i fruktoza to izomery wzgledem siebie
Róznica se tylko grupa funkcyjna
glukoza ma aldehydowa a frutkoza ketonowa
2 3 2
2010-03-03T16:15:57+01:00
Poniewaz słodycze zawieraja duzo cukru np glukozy ktorych nadmiar zostaje dziewczyną w bioderkach a chlopaka w miesniu piwnym xD

Glukoza i fruktoza
Roznia se tylko grupa funkcyjna
1 1 1