Jaka to cześć mowy ? czasownik, rzeczownik, przymiotnik, liczebnik, zaimek, wykrzyknik, partykuła, spójnik, przysłówek czy przyimek ? :
ledwie, skrzyp, niechaj, stracę, mogę, tobie, nigdy, brudas, jesteś, tymi, twoimi, kłopotami, mateczniku.
BARDZO PROSZĘ O POMOC 26P PIECHOTĄ NIE CHODZI !! ;)
DAM NAJ !!

3

Odpowiedzi

2010-03-03T16:14:24+01:00
To częsci mowy odmięnę przez przypadki ;)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:19:20+01:00
Ledwie - przysłówek
skrzyp - rzeczownik
niechaj - partykuła
stracę - czasownik
mogę - partykuła
tobie - zaimek
nigdy - przysłówek
brudas - rzeczownik
jesteś - czasownik
tymi - zaimek
twoimi - zaimek
kłopotami - rzeczownik
mateczniku - wykrzyknik
4 3 4
2010-03-03T16:21:54+01:00
Ledwie-przysłówek
skrzyp-rzeczownik
niechaj-partykuła
stracę-czasownik
mogę-czasownik
tobie-zaimek
nigdy-przysłówek
brudas-rzeczownik
jesteś-zaimek
tymi,twoimi-zaimek
kłopotami-kłopot-rzeczownik
mateczniku-matecznik-rzeczownik
8 3 8