Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-20T16:28:15+02:00
My room has only one window but the view which we can observe from there is amazing. My desk is placed by the north wall right next to the window. The bed is standing at the opposite wall. At the central point I've placed my table with fruts and candies upon. I really love it, and being there makes me happy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:35:25+02:00
Pokój moich marzeń wyglądałby bardzo ładnie, czysto i kolorowo.
Ściany były by pomalowane na dwa kolory pomarańczowo niebieski, meble by były kolory kasztanu. Zestaw kanapowy byłby niebieski żeby pasował do ścian, stół okrągły ze szkła z srebrnymi dodatkami. Gdybym miała taki pokój to bym o niego dbała ponieważ ten pokój jest moim marzeniem.
1 5 1