Pomożecie mi w zadaniu będę wdzieczna?
Dokończ zadanie :
Podstawa AB trójkąta ABC ma długość:
A.5,8
B.23,2
C.4,2
D.16,8

Dane:
50-obwód trójkąta
4x-podstawa trójkąta
3x-4-ramiona (oba) trójkąta

Proszę o pomoc będzie NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ JAK ZAWSZE :)

Jestem w 1 gimnazjum xD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:14:55+01:00
4x+2*(3x-4)=50
4x+6x-8=50
10x=50+8
10x=58
x=5,8

4x=4*5,8=23,2, czyli B
2010-03-03T16:24:39+01:00
4X+6X-8=50
10X=58
X==5,8

5,8*4=23,2
ODP. B ;)
Pozdrawiam