Odpowiedzi

2010-03-03T16:26:34+01:00
Bóg
kOściół
Żałoba
chlEb
Cód
grzesznIk
parAfia
oŁtarz
Ojciec

wielkimi literami jest zaznaczone hasło



Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:33:37+01:00
1.Szczątki zmarłego składa się w ...... (podaj w mianowniku)
2.Odmawiamy ją codziennie.
3.Biblia mówi iż Ewa powstała z ....... Adama
4.Syn Boży

5.Jeden z najpopularniejszych symboli chrześcijańskich.
6.Biblia to inaczej?
7.Święty Paweł pochodzi z ?
8.Jak nazywano uczniów Chrystusa? (M. l.poj.)
9.Co składano Bogu?

Krzyżówka:
GRÓB
MODLITWA
ŻEBRA
JEZUS

CHRYSTOGRAM
PISMO ŚWIĘTE
TARSU
APOSTOŁ
OFIARY


Hasło : Boże Ciało

liczę na naj ;)
2 5 2