Odpowiedzi

2010-03-03T16:19:49+01:00
Należy przestrzegać, bo chociaż są Boże, to i tak zawierają sentencje, których należy przestrzegać w codziennym życiu. Ponadto są one głównym `obowiązkami` każdego chrześcijanina, i należy ich przestrzegać, chociażby po to, aby nie mieć grzechów i mieć czyste sumienie, a także aby spotkać się z Bogiem w wieczności bez żadnych skaz.
17 3 17
2010-03-03T16:35:45+01:00
Warto przestrzegać przykazań Bożych ze względu na własne sumienie. postępowanie zgodnie z nimi pozwoli nam na spokojne zycie bez grzechu. człowiek jest grzesznikiem, ale ma do dyspozycji przykazania, którymi powinien się kierować i to jest jego największa pomocą.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:37:08+01:00
Nalezy przestrzegać dlatego żeby mieć czyste serce, czyste sumienie i życie wieczne.Jezus dał ludziom przykazania dlatego,że chce każdego człowieka poprowadzić do pełni życia czyli zbawienia.Przykazania są drogowskazami które mają wskazywać kierunek ziemskiej wędrówki po życie wieczne.Przykazania Boże umacniają w wierze,pomagają szanować bliźniego i utrzymywac pokój.Dekalog[dziesięć przykazań Bożych] jest to prawo które musimy przestrzegać aby osiągnąć życie wieczne.
10 5 10