Prosze o napisanie biznesplanu wg tych punktów.
Myslalem o biznesplanie siłowni lub fitnessklubu ale moze być tez inne. Niepogardzę. Daję 150 pkt więc licze, ze bedzie to dobrze wykonane.
1. Streszczenie planu
2. Charakterystyka firmy lub przedsięwzięcia.
3. Analiza rynku
4. Strategia marketingowa.
5. Profil produkcji lub sprzedaży
6. Zarządzanie firmą.
7. Plan finansowy
8. Kalendarium
9. Załączniki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:12:21+01:00
Prosze bardzo nawet dwa Ci wysle:)
http://www.speedyshare.com/files/21237152/biznes_plann.doc
http://www.speedyshare.com/files/21237161/biznes_plan.doc

Osobiście oddalem ten pierwszy i dostalem 5
2010-03-03T19:45:56+01:00
Praca robiona samodzielnie pod okiem profesora.
Zaliczona na 5. pozdrawiam
1 5 1