Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:19:35+01:00
-haracz
-zastraszanie
-okup
-zakładnictwo
10 3 10
2010-03-03T16:33:04+01:00
-wprowadzili politykę eksterminacji w stosunku do ludności
-tysiące osób wywieziono do łagrów,obozów koncentracyjnych
i obozów zagłady
-sądy radzieckie wydawały masowo wyroki śmierci na protestujących
-Niemcy najbardziej brutalnie odnosili się w stosunku do Żydów;byli oni umieszczani w getcie,gdzie panowały niegodne warunki dla człowieka
6 4 6