Odpowiedzi

2010-03-03T16:27:00+01:00
M. sześcioro szczeniąt, siedem ołówków
D. sześciorga szczeniąt, siedmiu ołówków
C.sześciorgu szczenietom,
B.sześciorgo szczeniat
N.sześciorgiem szczeniąt
Ms. o sześciorgu szczęniąt
W.szesciorgo szczeniąt!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:28:05+01:00
Przypadek Skrót Odmiana
Mianownik M. sześcioro szczeniąt siedem ołówków
Dopełniacz D. sześciorga szczeniąt siedmiu ołówków
Celownik C. sześciorgu szczeniętom siedmiu ołówkom
Biernik B. sześciorgo szczeniąt siedem ołówków
Narzędnik N. sześciorgiem szczeniąt siedmioma ołówkami
Miejscownik Ms. sześćiorgu szczeniąt siedmiu ołówkach
Wołacz W. sześciorgo szczeniąt siedem ołówków
Mianownik M. dwoje uczniów , dwie uczenniec
Dopełniacz D. dwóch uczniów dwóch uczennic
Celownik C. dwum uczniom dwum uczennicą
Biernik B. dwóch uczniów dwie uczenniece
Narzędnik N. dwoma uczniami dwoma uczennicami
Miejscownik Ms. dwóch uczniach o dwoch uczennicach
dwóm pisze sie przez ó m''u''zgu