Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:23:58+01:00
Komu w drogę temu czas. - kiedy wyruszamy gdzieś i czas nas goni
Podróże kształcą - oznacza że każdy powinien kiedyś wyjechac i pozwiedzac dla nauki

Daj naj ! Pozdrawiam ;)
42 4 42
2010-03-03T16:26:24+01:00
Wybiera się jak sójka za morze - to przysłowie znaczy wybierać się bardzo wolno
Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej - to przysłowie znaczy że w domu jest i tak lepiej niż np. na wycieczce
26 4 26
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:55:30+01:00
Podróże kształcą - można użyć jako zachęty- oznacza , że podczas podróży można się wiele nauczyć
-Jeśli podróżujesz z prrzyjaciellem , żadna podróż nie jest nużąca
Bez celu i sensu podróżować nie warto
Nawet najdalsza podróż zaczyna sie od pierwszego kroku
Najważniejszą częścia bagażu jest i pozostanie czyste serce



daj naj
22 3 22