W PEWNYM PAŃSTWIE WSZYSCY OBYWATELE PŁACA TAKI SAM PROCENT PODATKU od kazdego zarobionego dukata.Jaki procent dochodow stanowi w tym państwie podatek, jeśli od kwoty 2000 dukatow w formie podaqtku trzeba przekazac do skarbu państwa 330 dukatów?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • tkzs
  • Rozwiązujący
2010-03-03T16:22:51+01:00
330/2000 = 165/1000 = 16,5/100 = 16.5%
i tyle :)
22 4 22
2010-03-03T16:23:08+01:00
2000 - 100 %
330 - x
x = 16,5 % - taki jest podatek
12 4 12