Odpowiedzi

2010-03-03T16:25:59+01:00
A) 3( x - 3 )= 3x-9
b) 5( y + z )= 5y+5z
c) 4( 3x - y)=12x-4y
d) 3( 4a - c )=12a-3c
e) -2( 7 - 4n)=-14+8n
f) ½( 4z + 2)=2z+1
g) -⅓(6b - 3)=-2b+1
h) 0,2(x - 5y )=0,2x-1y
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:28:55+01:00
A) 3( x - 3 )= 3x-9

b) 5( y + z )= 5y+5z

c) 4( 3x - y)=12x-4y

d) 3( 4a - c )=12a-3c

e) -2( 7 - 4n)=-14+8n

f) ½( 4z + 2)=2z+1

g) -⅓(6b - 3)=-2b+1

h) 0,2(x - 5y )=0,2x-1y
82 4 82