Odpowiedzi

2010-03-03T16:25:21+01:00
20m×40m×h = 42:1,4
800m² × h = 30 /:800
h = 0,0375m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:31:04+01:00
Gęstość asfaltu = 1400kg/m³
powierzchnia = 20m*40m = 800m²

1400=42000:(800*x)
1400=42000:800x |*800x
1120000x=42000 |:1000
1120x=42 |:1120
x=0,0375 [m]

0,0375m=3,75cm

1 5 1
2010-03-03T16:31:32+01:00
A - dlugość boiska = 40 m
b - szerokość boiska = 20 m
P - pole powierzchni boiska = ab = 40 razy 20 = 800 m²
V - objętość użytego asfaltu = 42/1,4 = 30 m³
h - grubość asfaltu = V/P = 30/800 = 0,0375 m = 3,75 cm
odp
grubość asfaltu wynosi 3,75 cm