Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:25:27+01:00
Jowisz - Zeus
Junona - Hera
Minerwa - Atena
Westa - Hestia
Wenus - Afrodyta
Neptun - Posejdon
Pluton - Hades
Mars - Ares
Wiktoria - Nike
Amor - Eros
;)
1 5 1
2010-03-03T16:26:03+01:00
Apollo- Apollo
Junona- Hera
Jupiter(Jowisz)- Zeus
Mars- Ares
Minerwa- atena
Wenera(wenus)- Afrodyta
Westa- Hestia
1 1 1
2010-03-03T16:26:15+01:00
Zeus-jowisz
posejdon-neptun
hades- pluton
hera- junona
demeter-ceres
hestia - westa
atena- minerwa
artemida- diana
apollo- apollin
ares- mars
hhefaajstos - wezuwiusz
hermes - merkury
afrodyta wenus
nike - wiktoria *
* ale nie jestem pewna
14 2 14