Odpowiedzi

2009-10-20T16:33:06+02:00
Najlepsze wydarzenia to polityczne,potem może być giełda,sport
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:35:58+02:00
Hmmm, jeśli masz opisać jedno wydarzenie to trudno wybrać, ale ja postawiłbym na "Śmierć Ks. Jerzego Popiełuszki i starania o beatyfikację" bądź "Męczeńska śmierć Ks. Jerzego Popiełuszki"- jako iż wczoraj była rocznica śmierci Księdza, myślę, że jest to najlepszy o odpowiedni temat prasówki, oraz jest to także poważny temat.
2009-10-20T16:36:09+02:00
Barack Obama otrzymuje pokojową Nagrodę Nobla za wysiłki w celu ograniczenia światowych arsenałów nuklearnych i pracę na rzecz pokoju na świecie