Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:44:12+02:00
Kazdej damie wypadał miec adoratora- rycerza, który by ją chcwalił do nij by wzdychał o nia by sie pojedynkował.(rozd. 2 tom I)
obyczaje przedslubne i slubne (rozd. 25 tom I)
pojedynek to jeden ze zwyczajów rycerskich(roz. 5, ton II)
nietykalnosc posła (rozd. 6 tom I)
pasowanie na rycerza (rozd. 24, tom I)
nie moge spisal frag. bo tego jes za duzo ale podaje rozdziały w których to znajdziesz.
2009-10-20T16:48:24+02:00
Strona 84: Ratunek od kary jako że dziewka żuca sukno i to oznacza że chce wyjsć za nego za mąż
strona 20: ,, ryceż mógł ślubować pewnej pannie ale to nie zobowiązywało do niczego
33 poczarek roziału 4
:Wyjazd a by żołnierz zdejmował zbroje przed wjazdem do zamku a by uwarzany był za przyjaciela