Zadanie1.
< zobacz na necie ile jest km, ze Szczecina do Zakopanego > .
Odległość ze Szczecina do Zakopanego: ... km = ........ m = ............. cm
Narysuj ten odcinek w skali 1 : 1000 000 .
< podaj w centymetrach ile bd miał ten odcinek > .
Zad. 2
Oblicz średnią prędkość w km/h na trasie Szczecin - Zakopane .
< obliczenia > !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:32:19+01:00
Odległość ze szczecina do zakopanego: 645km=645 000 m=64 500 000 cm

tylko to wiem:) mam nadzieje ze pomogłam
1 5 1
2010-03-03T16:48:53+01:00
Napiszę ci to później w wiadomości bo nie umie się skupić i cały czas wychodzi i inaczej ;/
1 5 1