Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:32:29+01:00
1.Technika w Atomicach.
2.Wesele.
a) dawne zwyczaje i tradycje
b) tradycyjna awantura wesela z wykorzystaniem najnowszych środków techniki
3.Powrót do domu.
1 5 1
2010-03-03T16:32:57+01:00
1.Technika w Atomicach. 2.Wesele. a) dawne zwyczaje i tradycje b) tradycyjna awantura wesela z wykorzystaniem najnowszych środków techniki 3.Powrót do domu.

może to ci coś pomoże
1 3 1