Odpowiedzi

2009-10-20T16:44:42+02:00
Rzęska,substancja jądrowa,otoczka śluzowa,mitochondrium,aparat Goliego,wodniczka,chloroplastry,jądro komórkowe,siateczka śródplamatyczna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:45:05+02:00
Ściana komórki roślinnej jest twarda i dlatego niepozwala się komórce poruszać a komórka bakteryjna ma ścianę komórkową (śluzową) zbudowano ze śluzu i komórka bakteryjna może zmieniać kształt i sie poruszać
2009-10-20T17:02:13+02:00
Ściana komórki bakteryjnej zawiera białka natomiast ściana komórki roślinnej zawiera pektynę i celulozę. Tak można najprościej wytłumaczyć.