Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:59:53+01:00
Konsument III rzędu np: duże głowonogi, flądra, plamiak łupacz, zębacz smugowy
-konsument IV rzędu np: molwa, dorsz, żabnica, płaszczki, foki, pingwiny
-konsument V rzędu np: człowiek, kosogon(lis morski), rekin młot, mobula, orka
-destruenci(bakterie, grzyby)
4 1 4
  • pyra
  • Początkujący
2010-03-03T17:07:13+01:00
Pierwszy
1 fitoplankton-okrzemki bruzdnice
2 zooplankton-skorupiaki widłonogie
3 zooplanktożerne ryby- śledzie
4 rybożerne drapieżniki -żarłacz
5-destruenci(bakterie, grzyby)

drugi
1 fitoplankton-okrzemki bruzdnice
2 denni roślinożercy- małże
3 przydenne drapieżniki- dorsze
4 rybożerne drapieżniki -żarłacz
5-destruenci(bakterie, grzyby)

trzecie
1 roślina okrytozalążkowa: trawa morka Zostera
2 zooplankton: drobne skorupiaki,
3 zooplanktożerne ryby: śledzie
4 rybożerne drapieżniki: rekin młot, orka
5 destruenci(bakterie, grzyby)
1 4 1