Odpowiedzi

2010-03-03T16:36:11+01:00
-,,nad''

Wisi nad nami czarna chmura, wiec mamy pecha
-,,za''
Za 100 lat nie bedziemy chodzi do szkoły

-,,po''
Po południu pojde do kina

-,,z''
Koleguje sie z Ania i basia

-,,w''
Moje urodziny sa w marcu

-,,o''
Lubie słuchać opowiadan o piratach
2 5 2
2010-03-03T16:37:36+01:00
Nad biurkiem wisi obraz
za lampą wisi plakat
po szkole muszę się uczyć
razem z kolegą idędo kina
w szkole jest dużo dzieci
o godzinie 7.00 idę do kina
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:43:18+01:00
Nad morzem jest pięknie.
Za oknem pada deszcz.
Po szkole idę do koleżanki.
Z przyjaciółka jadę na narty.
W wannie jest karp.
Gadałam o wiewiórce.
2 5 2