Odpowiedzi

2010-03-03T16:39:30+01:00
Wedlug mnie najlepsza strefa klimatyczna jest strefa srodziemnomorska/zwrotnikowa poniewaz w srodziemnomorskiej lezy rzym/grecja a w swrotnkowej egipt tam jest brdoz akracryjnie poniewaz przede wszystkim jest cieplo mozna sobe poplywac jest duzo schronisk sa ekskluzywne restauracje oraz endemiczne gatunki dla owych stref :)
1 4 1
2010-03-03T16:41:20+01:00
Najatrakcyjniejszą strefą klimatyczną dla turystów jest strefa śródziemnomorska.Większość ludzi woli jechać do ciepłych krajów,poopalać się na plaży,wskoczyć do basenu.Ludzie jezdza do krajów cieplejszych od swojego na na wakacje nawet jezeli zycie tam jest duzo drozsze,ponieważ chyba nikt z nas nie lubi chodzić w kurtkach,czapkach,szalikach itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:42:20+01:00
Moim zdaniem najlepszym klimatem dla turystów jest strefa klimatów podzwrotinkowych, lata są tam ciepłe czasami temperatura dochodzi do 30 C, jest tam tez stosunkowo mało opadów. W zimę nie radziłabym wybierac sie turystą w tamte oklice gdyż wyst. tam wiatry, których przyczyną jest cyklon.
1 5 1