Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:41:44+01:00
Zad. 1 - dobór naturalny może być:
i kierunkowy, i stabilizujący, więc prawdiłowa jest odpowiedź d) - odp. a) i b) są poprawne

zad. 2 Istotą genetyki jest badanie dziedziczności i zmienności organizmów żywych.

zad. 3
Drugie prawo Mendla inaczej - prawo niezależnego dziedziczenia cech mówi nam o tym, że różne cechy dziedziczą się niezależnie od siebie.

zad. 4
Pierwszy sklonowany ssak to owca (Dolly)

Pozdrawiam!
2010-03-03T16:42:08+01:00
1.Dobór natyralny może być:
d) odp. a) i b) są poprawne
2. Istotą genetyki jest badanie dziedziczności i zmienności organizmów żywych
3. Jak brzmi drugie prawo Mendla
prawo niezależnego dziedziczenia się cech
4. Pierwszy sklonowany ssak to Owca Dolly