Odpowiedzi

2010-03-03T16:42:07+01:00
1)Anglia, Szkocja , Irlandia. - tego nie wiem, ale bym tak napisała xD
2) Polska, Niemcy, Szwajcaria
3) nie mam pojęcia ;(
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:59:26+01:00
A)W Europie monarchiami są:
* Księstwo Andory
* Królestwo Belgii
* Królestwo Danii
* Królestwo Hiszpanii
* Królestwo Niderlandów
* Księstwo Liechtensteinu
* Wielkie Księstwo Luksemburga
* Księstwo Monako
* Królestwo Norwegii
* Królestwo Szwecji
* Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
* Państwo Miasto Watykańskie
b)Albania,Andora, Austria, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg Łotwa, Macedonia, Malta, Mołdawia, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, San Marino, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Ukraina, Watykan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
c)nie mogę sobie przypomnieć coś mi świta ale nie chce Cię wprowadzić w błąd
11 4 11