Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:43:08+01:00
Podzielne przez 2: 450 , 104 , 3300 , 8888 , 5500 , 456000 , 66
podzielne przez 5: 450 , 765 , 3300 , 5500 , 456000
podzielne przez 10: 450 , 3300 , 5500 , 456000
podzielne przez 100: 3300 , 5500 , 456000
1 5 1
2010-03-03T16:50:27+01:00
Przez 2 = 104,8888,66,450,3300,5500,456000
przez 5 = 450,3300,5500,456000, 765
przez 10 = 450,3300,5500,456000
przez 100 = 3300,5500,456000