Odpowiedzi

2010-03-03T16:49:24+01:00
Zapraszam do zwiedzania Big Bena w Londynie . Jest to jeden z najciekawszych zabytków w Londynie. Poprzez zwiedzanie go można się wiele dowiedzieć . Jest możliwość zrobienia sobie zdjęcia i będzie to nie tylko ciekawa pamiątka jak i satytsfakcja ze zwiedzonego zabytku.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:52:03+01:00
Nie ulega wątpliwości, że Big Ben to nie tylko jedna z najpopularniejszych atrakcji Londynu, ale i jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków na świecie. Początkowo Big Benem nazywano sam tylko wielki dzwon umieszczony na szczycie wieży zegarowej (St. Stephen Tower). Dziś mianem tym określa się także samą wieżę, która stanowi w istocie część Pałacu Westminsterskiego – siedziby brytyjskiego Parlamentu dlatego watro go zwiedzic polecam serdeczniee
2 3 2