Robotnicy kopali dół o długosci 10 m ,szerokości 6m i głębokosci 1,5 m.ile m szesciennych ziemi wykopali robotnicy.

oblicz pole boczne graniastosłupa którego wysokość wynosi 5 cm,a podstawą jest trójkąt równoramienny o wymiarach 10cm,10cm ,5cm.

2

Odpowiedzi

2010-03-03T16:45:14+01:00
1)V=a*b*c
a=10m
b=6m
c=1,5m
V=90m sześciennych


2)10+10+5=25cm
25cm*5cm=125cm kwadratowych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:47:07+01:00
Nie zgłoś spamu!
1.V=Pp razy H=
Pp=a razy b=10 m razy 6m=60m2
V=60cm2 razy 1.5m=90m3

Pc=2 razy Pp + Pb
Pp=a razy h :2=10cm razy 5cm :2=50cm :2 =25cm2

pole boczne=5cm razy 5cm=25cm razy 2 cm=50cm
pole boczne=5 cm razy 10 cm=50cm razy 2 =100cm
TO JEST POLE BOCZNE
Odp.pole boczne wynosi 150cm