Odpowiedzi

2010-03-03T16:46:27+01:00
¾ kg = 75 dag
⅕ kg = 20 dag
Owoce = 30 dag
Razem 125 dag = 1,25 kg
Jedna porcja = 125 dag/5 = 25 dag
Jedna porcja będzie ważyła 25 dag.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:46:32+01:00
¾ kg - 75 dag
⅕ kg - 20 dag
(75 dag + 20 dag + 30 dag): 5 = 25 dag
Odp. Jedna porcja deseru ważyła 25 dag.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-03-03T16:47:30+01:00
75dag+30dag=105dag

105dag:5=21dag

odp:Deser ważył 21dag.