ZAMIEŃ ZDANIA ZŁOŻONE NA POJEDYŃCZE.

KRÓL MYŚLAŁ O TYM ,JAK RATOWAĆ SWOJE KRÓLESTWO. PODDANI KRAKA MARZYLI O TYM,BY POTWÓR ZOSTAŁ ZGŁADZONY. ŻADEN RYCERZ NIE UWOLNIŁ KRÓLESTWA OD SMOKA,GDYŻ BYŁ ON ZBYT SILNYM PRZECIWNIKIEM. SKUBA WPADŁ NA POMYSŁ JAK POZBYĆ SIĘ BESTI. SMOK MUSIAL SIĘ NAPIĆ,PONIEWAŻ PALIŁY GO WNĘTRZNOŚCI.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:50:38+01:00
KRÓL MYŚLAŁ. CHCIAŁ RATOWAĆ SWOJE KRÓLESTWO. PODDANI KRAKA MIELI MARZENIE. LUDZIE CHCIELI, ŻEBY POTWÓR ZOSTAŁ ZGŁADZONY. ŻADEN RYCERZ NIE UWOLNIŁ KRÓLESTWA OD SMOKA. STWÓR BYŁ ZBYT SILNYM PRZECIWNIKIEM. SKUBA WPADŁ NA POMYSŁ. WIEDZIAŁ JAK POZBYĆ SIĘ BESTI. SMOK MUSIAL SIĘ NAPIĆ. BARDZO PALIŁY GO WNĘTRZNOŚCI.
1 1 1
2010-03-03T16:54:41+01:00
Król myślał o ratowaniu królestwa. Poddani marzyli o zgładzeniu potwora. Żaden rycerz uwolnił królestwa od smoka, bo był on silny. Skuba wpadł na pomysł pokonania bestii. Smok musiał się napić, bo palił się.

Nie wiem czy dobrze, ale mam nadzieje ze choc trocyhe pomoglam xdd
1 3 1
2010-03-03T17:18:32+01:00
Król myślał o ratowaniu królestwa.Poddani Kraka marzyli o zgładzeniu smoka.Żaden rycerz nie uwolnił królestwa od zbyt silnego przeciwnika.Skuba jednak coś wymyślił.Smoka paliły wnętrzności.
1 2 1