Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:50:38+01:00
5-7-13+15-22=-2-13+15-22=-15+15-22=-22
-21+16-3-12+24=-8-12+24=4
13,5-24+2,5-5,3+3,2=-10,5-2,8+3,2=-10,1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:52:21+01:00
5-7-13+15-22=-2-13+15-22=-15+15-22=-22
-21+16-3-12+24=-5-3-12+24=-19+24=5
13,5-24+2,5-5,3+3,2=-10,5+2,5-5,3+3,2=13,0-5.3+3.2=7,7+3,2=10,9
NIE ZGŁOŚ SPAMU
2010-03-03T16:52:27+01:00
5-7-13+15-22=-2-13+15-22=-15+15-22=0-22=-22
-21+16-3-12+24=-5-3-12+24=-8-12+24=-20+24=4
13,5-24+2,5-5,3+3,2=-10,5+2,5-5,3+3,2=-8-5,3+3,2=-13,3+3,2=-10,1
licze na naj