Podaj po 3 przykłady liczb ujemnych spełniających nierówności:
c)x > -0,01 ............................
d)-2,6 < x < -1,5 .......................
__________________________________________________

wpisz w miejsce kropek takie liczby,aby nierówności były prawdziwe:

-3<.........< -2½ <........< -2 < ........< -1 i 2/3 <.........< -1<........<0

_________________________________________________________

proszę o dokładne rozwiązanie zad.
i proszę jak najszybciej:)
daje naj:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T08:44:34+01:00
Podaj po 3 przykłady liczb ujemnych spełniających nierówności:
c)x > -0,01 -0,004; -0,00025; -0,00008
d)-2,6 < x < -1,5 -1,6; -1,8; -2,05
__________________________________________________

wpisz w miejsce kropek takie liczby,aby nierówności były prawdziwe:

-3< -2,6 < -2½ < -2,1 < -2 < -1,9 < -1 i 2/3 < -1,5 < -1< -0,6 <0
1 3 1
2010-03-04T11:16:55+01:00
Podaj po 3 przykłady liczb ujemnych spełniających nierówności:
c)x > -0,01 -0,11 , -0,12, -0,56
d)-2,6 < x < -1,5 -2, -2,1 , -2,59
__________________________________________________

wpisz w miejsce kropek takie liczby,aby nierówności były prawdziwe:

-3<-2⅘< -2½ <-2¼< -2 <-1⅞< -1 i 2/3 <-1⅓< -1<-⅓<0