Odpowiedzi

2010-03-03T16:54:39+01:00
Dzień kobiet to święto międzynarodowe i oficjalnie obchodzone jest w 53 krajach tj:

Albania, Algeria, Armenia, Azerbejdżan, Bangladesz, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Bułgaria, Burkina Faso, Kamerun, Chile, Chiny, Kolumbia, Chorwacja, Kuba, Cypr, Dania, Finlandia, Grecja, Węgry, Indie, Włochy, Izrael, Laos, Łotwa, Kazachstan, Kosovo, Kirgistan, Macedonia, Malta, Meksyk, Mołdawia, Mongolia, Montenegro, Nepal, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Syria, Pakistan, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan, Wietnam, Zambia.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:56:11+01:00