Odpowiedzi

2010-03-03T16:55:18+01:00
Jest Polski naród TELEWIZJI?Robi wy obmyślacie ludzi (lud) obserwują zbyt wiele (za dużo) TELEWIZJĘ w Polsce?Wyznaczają (nazywać) niektóre programy wy obmyślacie są *goodbad* dla dziecci.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:01:54+01:00
Czy Polska to naród Telewizji. Czy myślisz ze dzieci w polsce ogladaja za duzo Telewizji. Nazwij jakieś programy o jakich myslisz , ze są zle i dobre dla dzieci.

1 1 1