Odpowiedzi

2010-03-03T16:56:18+01:00
Gród obronny kiedyś obraniało się miejsca znajdujące się w środku
zamek mieszkali w nim rycerze obraniali miasto chyba tak jakoś
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:01:33+01:00
Różnice
gród to prehistoryczna lub średniowieczna osada obronna , a zamek to zespół elementów warownych i budynków mieszkalnych.
Podobieństwa
zamek tak samo jak gród obrania ludzi przed najazdami wroga , a czym to skutkuje bardzo grybym i wysokim czasem murowanym murem.
21 3 21