Odpowiedzi

2010-03-03T16:54:14+01:00
A)
5x + 3 = x + 19 | -x
4x + 3 = 19 | -3
4x = 16 |:4
x = 16

b)
2 + 3m = 5 - 5m |+5m
2 + 8m = 5 |-2
8m = 3
2 3 2
2010-03-03T16:54:50+01:00
5x + 3 = x + 19
5x-x=19-3
4x=16
x=4

2 + 3m = 5 - 5m
3m+5m=5-2
7m=3
m=3/7
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:56:44+01:00
A)
5x+3=x+19

5x-x=19-3

4x=16 / : 4

x=4

b)
2+3m=5-5m

3m+5m= 5-3

8m= 2 / : na 8

m=0,25
1 5 1