Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:58:42+01:00
Sałata-królik-lis
żaba-bocian-lis?
sałata-krowa?
Nie wiem jak inaczej to zrobić z tą krową...
2010-03-03T16:59:59+01:00
Lis-bocian-żaba
lis-królik-sałata
lis-krowa-sałata
lis-żaba-sałata

wydaje mi się, że będzie dobrze bo lis jest drapierznikiem i padlinożercą
2010-03-03T17:05:32+01:00
Lis-królik-sałata
bocian-żaba-sałata
królik-żaba-sałata
lis-krowa-sałata