Oznacz literą P zdania prawdziwe, a literą F zdania fałszywe.
a) Na obszarze RPA znajdują się bogate złoża surowców mineralnych, m.in. złota, platyny i diamentów. .......
b) Obecnie w Rosji dynamicznie rozwija się górnictwo i przetwórstwo węgla kamiennego oraz ropy naftowej. .......
c) „Azjatyckie tygrysy” osiągnęły szybki rozwój gospodarczy dzięki eksploatacji bogatych złóż surowców mineralnych. .......
d) Największe zasoby ropy naftowej występują w regionie Zatoki Perskiej. .......

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T16:55:50+01:00
2010-03-03T17:05:26+01:00
A - f
b - p
c - f
d - f
9 4 9
2010-03-03T17:30:13+01:00
A. P
B. P
C. P
D. F


Pozdrawiam ! ;)