Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:00:24+01:00
Jezus zapewnia nas, że my tak jak On jesteśmy dziećmi Bożymi. On za nas ludzi umarł na krzyżu dla naszego zbawienia i dlatego my teraz mamy być posłuszni Bogu i eybaczać sobie wzajemne krzywdy. Mamy służyć Bogu i kierować się dobrym rozumem, tak abyśmy wypełniali słowo Boże i jemu służyli. NIe umrzemy a będziemy żyć wiecznie, ale musimy uwierzyć choć by nie wiadomo co stanęło nam na przeszkodzie, a On nam w tym pomoże.

MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA PRACA SIĘ PRZYDA. - POZDRAWIAM:)
40 4 40
2010-03-03T17:01:03+01:00
Warunkiem życia wiecznego jest odbycie 9 pierwszych piątków miesiąca tak jak Jezus sam powiedział jest to nawet napasie w piśmie świętym oraz przeszczegania dziesięciu przykazań bożych i przykazania miłości
5 2 5