Odpowiedzi

2010-03-03T16:59:17+01:00
Jedz jabłka!

Są bardzo zdrowe i soczyste! Mają dużo potrzebnych witamin do rozwijania naszego umysłu! Smakują kojąco a ich spożycie umożliwia nam utrzymywać gładką, delikatną cerę!

Polecam!
22 3 22
2010-03-03T17:00:01+01:00
Jabłko wzbogacone jest w witaminy, które wspomagają odporność.
Warto jeść jabłka, ponieważ nie są kaloryczne mają wysmienity smak. Jabłka mają różne rodzaje m.in Do jedzenia na surowo powinniśmy wybierac odmiany słodkie, soczyste i miękkie np. logo, idared, lobo.
Twardsze odmiany (champion) nadaja się na surówki i kompoty.
Do ciast lub pieczenia z mięsem nadaje się świetnie szara reneta.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:00:05+01:00
Myślę, że warto jeść owoce. Przede wszystkim, warto jeść jabłka, które są w Polsce łatwo dostępne i bardzo tanie. Znamy kilka odmian jabłek, więc możemy wybrać te, które lubimy najbardziej. Zawierają one dużo witamin i ponadto dobrze działają na przemianę materii. Słowem samo zdrowie i korzyści! Zamiast obżerać się niezdrowymi słodyczami, wyrobami czekoladowymi, można zjadać jabłuszka.
36 4 36